Факультет


Структура


Наукова робота


Навчальна робота


Виховна робота

Практики та експедиції


Студентам
Абітурієнтам
Випускники

Форум

Файли


Події

Фото тижня

Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка>>

Географічний факультет

 


головна  події

Тематичний захід - брейн-ринг «Золотий ресторатор»

13 квітня 2016 року студентки групи Т-53 Андриїшин Ірина, Бурдаш Світлана та Григоренко Аліна на завершення проходження педагогічної практики у Тернопільському вищому професійному училищі ресторанного сервісу і торгівлі підготували та провели тематичний захід у формі брейн-рингу «Золотий ресторатор», був приурочений до тижня професії.

брейн-ринг «Золотий ресторатор»

Основною метою проведення брейн-рингу буловдосконалення професійних умінь та навичок, творчого мислення учнів в процесі командної роботи.

Захід проходив у навчальному рестораніучилища. Учасниками змагання були команди «БЕМС» та «Майстри», це учні групи 1Р, які здобувають спеціальність «Кухар, офіціант, бармен; майстер ресторанного обслуговування». Майстерність конкурсантів оцінювало журі, у складі якого були викладачі фахових дисциплін, майстри виробничого навчання, методист нашої педагогічної практики Альтгайм Л. Б.

брейн-ринг Золотий ресторатор

Програма нашого брейн-рингу «Золотий ресторатор» була поділена на три частини: 1. Кулінарія; 2. Барна справа; 3. Майстерність офіціанта, кожна з яких включала три блоки запитань різного рівня складності.

1. Кулінарія; 2. Барна справа; 3. Майстерність офіціанта

Перший рівень конкурсної програми включав блоки по 10 простих запитань задля перевірки рівня теоретичних знать учнів з фахових дисциплін. Команди навипередки піднімали кольорові руки та відповідали.

Перший рівень конкурсної програми

Другий рівень був покликаний виховати в учнів увагу, творче мислення та вміння працювати в команді. Тут ми провели три цікаві конкурси: 1. «Кулінарна мапа світу», де учасники по черзі обираликраїну, показуючи її на мапі, та називали її національну страву;

Кулінарна мапа світу

2. «Маестро склянок», у якому командам демонструвалася презентація із зображеннями різновидів скляного посуду, які учасникам потрібно було впізнати, назвати для подачі чого вони використовуються та написати на аркуші;

3. «Серветкознавець», в ході якого учасники по зображенню мали назвати спосіб складання серветок.

Третій рівень практичного спрямування для усіх присутніх на заході виявився найцікавішим: команди активно вболівали за своїх учасників, члени журі з цікавістю спостерігали та справедливо оцінювали, а гості зацікавлено дивилися та милувалися майстерністю учнів.

Спершу для перевірки, які вмілі наші ресторатори-кухарі, учасники змагалися у майстерності нарізання фруктів. Враховувався час виконання роботи та привабливість оформлення.

Третій рівень практичного спрямування

Результат вийшов чудовим.

результат

Далі, оцінювали вміння учасників у приготуванні кавових напоїв. Конкурсанти на вибір готували каву чи капучіно та прикрашали їх.

вміння учасників у приготуванні кавових напоїв

Для визначення рівня професійної майстерності рестораторів-офіціантів був покликаний конкурс «Майстер-клас з сервірування столу», під час якого учасники сервірували стіл уявному гостю відповідно до обраних страв.

Майстер-клас з сервірування столу

Посередині заходу для розрядки була проведена весела хвилинка пантоміма «Калейдоскоп професій», де учасники мовою жестів показували своїй команді вибрані на фантику професії. Хлопці, які брали участь, проявили креативність та творчість, розвеселивши усіх присутніх.

жюрі

По закінченню основної конкурсної програми, журі підрахувало бали і вийшло, що перемогла дружба, але команди та усі присутні хотіли бачити лише одного переможця, ти паче статуетка Золотого Ресторатора теж тільки одна. Для визначення переможців журі придумало додатковий конкурс із складання серветок чотирма названими способами на час.

додатковий конкурс із складання серветок

За підсумками цього конкурсу перемогу здобула команда «БЕМС», за що була нагороджена пам’ятною статуеткою,яку власноруч зробила практикантка Андриїшин І.Т., та медаллю.

нагородження

За почесне друге місце команда «Майстри» була нагороджена медаллю. Усі учасники брейн-рингу отримали солодкі призи.

нагородження

Цей конкурс у формі гри пройшов доброзичливо, невимушено, святково. Ми ставили собі за мету, щоб між учнями зник психологічний бар’єр, присутній у них страх зробити помилку при виконанні завдань. Можемо, тепер уже з досвіду, сказати, що такі ігрові заняття більше подобаються учням, адже тут вони мають усі умови для самореалізації та творчості.

разом

Захід став підсумковим у проходженні нами навчально-педагогічної практики у Тернопільському вищому професійному училищі ресторанного сервісу і торгівлі. У завершальній частині ми висловили подяку керівництву і викладацькому складу навчального закладу за допомогу та підтримку під час проходження нашої практики.



Автори публікації:

студентки групи Т-53 Григоренко А. Р., Бурдаш С.Я., Андриїшин І. Т.



Новини